Hemma

Sådär, skönt att vara hemma efter skolan. Slutade två, men jag Pauline&Jacob satt kvar. Sen skulle jag ta bussen hem så tvingade Jacob mig nästan att äta pizza så nu är jag mätt. Sen gick jag till stan för bussen hade precis gått, införskaffade mig två saker. En mascara som jag först köpte på Kicks för 139:-. Sen gick jag in på H&M och såg att den kostade 98:- där, min vanliga tur.. Så fick gå tillbaka till Kicks och lämna tillbaka den, sen köpte jag den inne på H&M istället, komplicerat? Det är iallafall inget intressant för dom som inte fattade!
Nu är jag hemma som sagt, och ska ta och duscha av mig, kanske bada? Skulle vara jävligt skönt iallafall, eller basta. Har ingen träning idag, gud jag har inte tränat mycket nu innan cupen, men det kanske ger tur! Vi får hoppas det, vill ju inte åka ut i grupper precis. Nej nu ska jag göra något annat, sitter alldeles för mycket vid datorn!


köpte även en bh, helt vanlig vit och nödvändig på H&M 129:-
_______________________________________________________________________


nyttig jag var igår, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0