IKVÄLL

Sådär, nu är jag pigg och så igen, skönt. Har ätit äggröra till frukost, gott. Håller på att kolla på lite kläder på internet, längtar tills sommaren!
Idag ska jag väl inte göra så mycket, ska nog åka till Helges och kolla när dom yngsta och upp till 15 ska sjunga. Sen ska jag hem och käka, och sen iväg dit igen och sjunga. Är sjukt taggad, fyfan va kul det ska bli!

Om det är någon som vill komma och kolla så är det insläpp 18.40 på Helges Ungdomsgård, tror alla vet vart det är? I Andersberg. Showen början klockan sju, och jag har startnummer 22 av 25 tror jag det är. Men kom till insläppet så ni får bra plats!


Sitter här i bikini för jag tänkte sola, men kom på att det nog är ganska kallt ute så det sket man i. Ska välja kläder tills ikväll nu! Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0