Ledig!

Hade nationella i matte i skolan idag, gick faktiskt helt okej! Får nog G iallafall. Sen åkte vi ner på stan, la undan en bikini men vet inte om jag har några pengar.. Nu ska jag bara vila lite hemma, ska typ måla naglarna och sånt tråkigt. Sen ska jag sola med Josefine, sen kanske åka ner på stan och köpa bikinin.. Känns som att mama blir arg om jag gör det, haha..
Har en vecka kvar i skolan nu, sen blir det temaveckor. Så jävla skönt! Underbart, men känns inte som att sommaren är på g än. Eller nu har det ju varit varmt igår och idag men innan var det ju kallt.. Aja, måste packa lite nu tills Falun imorn, TAGGA!



when my world is fallin' apart
when there´s no light to break up the dark
that´s when i look at you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0