Lördag

Blev förvånad idag när mamma sa att det var lördag, trodde verkligen att det var söndag. Så jävla skönt haha. Intressant? Aa.
Vaknade hos Adam klockan halv NIO.. Sen somnade vi inte om heller. Var där tills ett typ, sen åkte jag hem och åt och åkte till min moster och fikade tårta, gott som fan. Försökte få med mig Adam men han skulle tydligen spela fotboll haha. Sen åkte jag och mamma till valbo, och jag fick två par skor! UNDERBART, TACK MAMMA!
Köpte även en Adidas väska för presentkort, och en fläta till håret.
Ikväll ska jag och Adam på bio, men först: MAT<3333

Nu kommer bilder från idag!



_______________________________________________________________________

INTERSPORT 400:-
_______________

GLITTER 50:-
___________

DIN SKO 299:-
_____________

DIN SKO 349:- (halva priset så det blev typ 125:- eller något!)
___________________________________________________

tack mamsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0