Mys söndag

Min OTUR är ju den värsta. Köpte ju domdär skorna igår (som var från skohuset, inte din sko, som jag skrev.) Ja, jag hade dom när vi skulle på bio, som var en läskig jävel. När vi kommer in på Sf, märker jag att det låter konstigt. Har inte skojävlarna gått sönder då eller?! Jo, klart som FAN att toppen på klacken låssna. Så mamma fick åka tillbaka med dom idag och byta.
Iallafall, dagen har varit skön, har bara legat och degat och ätit godis hos Adam. Det regnar ju som fan, har ingen lust till något förutom att kolla på tapeter (hahah) eller ligga och kolla på någon film, med Adam.
Ska äta tacos idag, har sett fram emot det hela dagen, helgen och veckan(haha). Stör mig på att jag skriver haha inom parantes? Aja, jag är övertrött. Skönt att börja efter lunch imorn!
Ikväll kanske Adam kommer hit eller jag till han eller något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har! :)

2010-05-23 @ 17:22:07
URL: http://beasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0