Nationella

Igår när jag satt vid datorn, började jag undra lite smått varför Adam aldrig loggade in på msn, som han sa att han skulle. Tänkte att han kanske kollade på hockeyn eller nått. Men vad ser jag utanför mitt fönster sen? Han kom och överaskade mig den gullungen! Jag blev så glaaaaaaad hihi. Så han sov här, åt lite vattenmelon hehe. Vi kollade på grannfejden, fyfan va töntiga dom är. Är det så svårt att låta en granne åka på en väg utanför ens hus? Vad är problemet.. Iallafall så somnade vi sen, och vaknade vid sju. Vi fixade oss, sen kom Pauline och hämtade oss för vi cyklade till skolan! Känner mig hurtig (även om jag fick skjuss halva vägen av Adam). Hade matte nationella, tror faktiskt inte att jag får g på dedär. Skulle behöva 12 poäng för att få g, tror inte jag får det.. Så jag får väl göra något G prov innan sommaren, faaaaan!
Men jag cyklade hem iallafall, mötte Adam påvägen och vi åkte hem och åt lite pizza. Nu har han åkt till skolan, och jag ligger i sängen och vilar mig. Ikväll har jag inte bestämt något, vi får se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0