Nationella..

Fan va jag hatar nationella, helt onödiga prov.. Vaknade hos Adam idag när han gick upp och skulle till skolan. Själv fick jag ligga kvar ett tag, sen gick jag och åt frukost med Nina, och sen gick jag till bussen. Åkte med en busschaufför som hade lika damp och lika lite tålamod som Örjan Lax i Hjälp. Fyfan va kul det var att kolla på han när han vart arg, hahaha. Aja, kom till skolan och hade nationella i spanska, gick åt helvete som planerat. Pratar ju som ett jävla smatterband, man hör ingenting!
Sen åkte jag hem för jag är inte helt hundra idag, har börjat äta pencelin nu iaf så kanske blir bättre snart! Ikväll är det dans och sen innebandy, äntligen kan jag träna lite lätt iallafall. =)


gjorde nyss våfflor, underbart.

Kommentarer
Postat av: mathilda

sööööööööööööötnosen!

2010-05-06 @ 21:17:00
URL: http://mathildalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0