Projekt

Kan ju börja med att säga att jag är grymt avundsjuk på Josefine Jansson som är i Tunisien. Kan tänka mig att dom nyss har gått från stranden eller poolen, och håller på att göra sig klara inför mat och kul på kvällen...
Vaknade hos Adam, cyklade hem och åt tacos som frukost. Sen gjorde jag mig klar och så, och åkte till skolan. Vi har projektveckor kvar nu, och vi fick reda på att vi ska sammanfatta dethär året. Jag kom i samma grupp som Sandra, Jacob, Scarlett och Phailin. Vi ska göra en parodi på alla lärare, och tre andra saker som då är en hemlis inför alla andra. Kan lova att det kommer bli kul iallafall!
Efter skolan åkte jag hem, så har jag kollat på Titanic. Tröttnar aldrig på den filmen, så jävla bra är den. Gråter jämt gör jag med!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, Adam har match men får se om han kommer och sover efter den eller om det blir för sent. Jobbigt och sova själv nu tycker jag!
Har börjat fundera på hur jag ska ha råd med allt den kommande veckan! På onsdag ska vi ut och fira Molly, fredag ska vi på 18&17års fest (+ utklädningskläder!) och på söndag är det ju Mor´s dag!
Och jag har typ 100 kr om inte mindre på kontot..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haru tid att gå på stan på onsdag ? :)

2010-05-24 @ 18:57:26
URL: http://josefineemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0