Regn

Jävla skit vädeeeer. Har vart så fint nu ju? Nu kom solen när jag sa sådär, perfekt. Men regnet kan försvinna..
Hade musik idag, redovisade våran ''all for love'' ( jag, Linnea och Sara). Gick faktiskt superbra tycker jag!
Sen sjöng jag almost lover, gick väl sådär haha. Så jobbigt att sjunga mörkt hela tiden..Men det gick som det gick. Sen var skolan jobbig. Eller jag och Josefine skratta som fan på engelskan vid datorerna, haha.. Åt en SAAAAAK!!!
Ska vara hemma nu, sen kanske jag ska på träning, mår skit illa nu.. Lovar att Pauline har smittat mig :@ eller så är det alla bullar och sånt jag nyss åt? Usch fyfan, måste sluta äta såånt, de sätter ju sig på magen!;)
HEJDÅ

VIDRIGA VINTER


Kommentarer
Postat av: Anonym

puess på bield

2010-05-08 @ 11:42:23
Postat av: sanna med s

från mih

2010-05-08 @ 11:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0