Rolig helg hihi

Har inte skrivit här på ett tag nu, har inte suttit vid datorn så mycket. I torsdags efter skolan kom Adam hit och sov. Mysigt var det!
Sen på fredagen åkte jag ner på stan, träffade Jenny och Linn. Jag köpte en klänning, och stod i kanske en kvart och tog ner skjortor som jag tyckte va snygga som jag la undan till Adam, men så hade han självklart köpt en så jag gjorde det i onödan-.-
Aja, sen åkte jag hem och städade och allt, sen kom 8 snygga brudar hit. Vi gillade och åt en god efterrätt. Sen åkte vi till stan och först till Forsby, sen Hille. Det var väl ganska kul. Sen åkte vi till stan och träffade Adam och David för dom skulle sova med oss, men David försvann efter ett tag så det blev jag Adam och Pauline hemma hos mig. Vaknade vid fem, och kunde inte somna. När jag vääääl somnade vaknade jag av Pauline som åkte hem klockan sju. Jag och Adam sov typ till ett, åt lite sen skjutsade vi hem honom. Så åkte jag till Helges på genreeeeep och jag va påväg att svimma först så fick lägga mig och vila. Men sen gick det bra! Längtar tills imorn!


Kommentarer
Postat av: Othilia

HAHAHAHA bilden, nice minne från när vi knäppte den

2010-05-01 @ 20:59:29
Postat av: stina dahle

hahaha

2010-05-02 @ 12:06:42
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0