Segt

Mulet väder från början av dagen=dåligt humör. Blev dock lite bättre när jag träffade Pauline på bussen. Blev sämre igen när vi kom till skolan och fick veta att vi inte hade spanska, så vi fick dra hem igen. Åt, sen orkade inte jag åka tillbaka till skolan. Adam kom hit ett tag, gjorde ingenting typ, kolla film lite. Nu har han åkt och jag funderar på om jag ska åka och kolla på tapeter eller inte. Kanske får mat från MAX om jag tjatar på det, för mamma är inte hemma så pappa vill väl inte laga mat.
Men det får vi se, just nu vill jag bara ner under jorden för jag är på dåligt humör. Men nu kikade solen fram iallafall, så får väl ta på mig ett litet leende trots att det inte känns bra.










pudding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0