Skola

Godmorgon! Här sitter jag och tvingar ner mig lite frukost så att man orkar med nationella! Tänkte precis skynda mig till bussen men Pauline smsade och sa att vi får skjuts så kan nog sitta här i någon minut till.
Idag har jag på mig blåa chinos, ett vitt linne och ett svart linne ovanpå. Orkade inte fixa mig heller typ, så ser helt osminkad ut, men det skiter man väl i. Har bara lite fondation som täcker min jobbiga finne precis under näsan, FYFAN va jag hatar den. Jaja, nooog om det. Efter skolan ska jag sitta kvar och jobba lite med engelskan tror jag, har redovisning imorn. Döda mig. Ska stå i minst fem minuter och prata om mig själv, helt meningslöst..
Sen ska jag hem och käka och så, sen sover Adam här för jag åker ju på cup sen så vela sova med han innan, haha.
Aja, nu ska jag gå och klä på mig och sen gå ut till bussen och vänta på Pauline&Sebbe.
Hejdå!


eeen liten bäbis! snart är jag inte blond längre, tjoho!

Kommentarer
Postat av: mathilda

min jobbiga finne precis under näsan, FYFAN va jag hatar den. Jaja, nooog om det.

HAHAHAHHAHHAHAH jag dör ligger här i sängen och fnissar

2010-05-11 @ 18:29:09
URL: http://mathildalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0