SOL

Blev en sen natt igår. Åkte till Pauline och satt och snacka massa, åt godis och hade det bra. Åkte hem men halv tolv bussen, och la mig i sängen med datorn. Skulle ju sova tidigt men blev inte så, då det uppstod en jävla konversation på facebook.. Men somnade tillslut vid två!
Drömde världens jävla sjukaste dröm, så jävla verklig, hatar dåliga drömmar som är hemska! Men vaknade iallfall och kunde pusta ut riktigt för att det var en dröm iallafall. Så jävla konstigt med drömmar, fattar inte hur man kan drömma?! Det är helt sjukt. Idag ska iallafall inte göra något speciellt, känner för att åka ner på stan!
Ikväll kanske jag ska äta hos Felicia, sen ska jag iallafall hem och sova med Adam. Nu ska jag ta mitt jävla pencelin, sen kolla klart på Alice i Underlandet!
Puss.


vill tillbaka till gran canaria med mathilda!

Kommentarer
Postat av: paulin'n

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS<333333333333333

2010-05-08 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0