sola med oljaaaaaaa!!!

Hej!
Hade nationella i engelska reading och listening idag. Gick väl helt okej, får nog g iaf, hoppas på vg..!
Åkte hem sen, för vi hade simning sista lektionen och jag kan inte vara med sa mamma för en viss saaak så jag åkte hem. Har solat som fan nu så tänker bjuda på några sommarbilder! Notera att bilderna är redigerade för såhär brun är jag faktiskt inte, och att jag har olja på mig det är inte svett :o hehe(!!!)
Aja, Adam kommer hit nu,snart, sen? så ska vi gå och köpa kinamat sen hem till mig och äta, är hur sugen som helst på det. Får se när han dyker upp. Nu tänkte jag försöka mig på att laga någon sallad, det borde jag kunna lyckas med iallfall?! Haha, det får vi se.. Puss :)

SOOOMMMAR?!





Kommentarer
Postat av: MOA

oj men du såg ändå riktigt brun ut! xD

solade iår för första gången idag!

2010-05-08 @ 19:17:35
URL: http://moiijs.blogg.se/
Postat av: stina dahle

nedu. va utomlands i oktober men de va ju ett halvår sen :)

2010-05-09 @ 23:58:52
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0