Solen!

Älskar älskar älskar älskar solen!
Igår sov jag hos Adam, vi mös och kollade lite på tv och lite på Hem till Midgård och åt lite godis. Mysigt! Jag börjar klockan ett idag så jag sov kvar hos han tills klockan 10 när jag vaknade. Åkte hem och nu sitter jag här! Pauline kommer förbi med sin cykel snart och vi ska cykla till Hemlingby i det fina vädret och orientera med klassen. Ja, jag är ur kass, verkligen skit dålig på det. Måste ha Svergies sämsta lokalsinne. I nian skulle vi orientera, så tyckte jag att det gick ganska bra sådär, för ingen var imål när jag kom! Trodde ju såklart att jag kom först. Så kom Josefine och sa: ÄNTLIGEN! VAFAN HAR DU GJORT? Alla kom imål på 17, och du på 47!!..

Så jag var alltså sist.. Men det var ju bättre än förväntat, trodde jag skulle gå helt vilse men jag hittade iallafall tillbaka!
Nu har jag lagat lite nudlar, men känner att jag skulle tagit något mer för jag åt ingen frukost, tar väl lite kakor efter det här, höhö.
Ikväll är det dans, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0