Tisdag

Tråkig dag i skolan idag. Eller jag skrattade som fan men den var helt meningslös!
Åkte dit, skrev prov (SISTA PROVET!), planerade våran filmgrej, åt, planera mer, åkte hem och hämta pengar, åkte till strömvallen och hade idrott. TRÅKIGT! Hade fotboll och amerikansk fotboll, hur jävla tråkigt som helst!
Sen var jag på stan med Sanna och vi köpte paket till Molly, och jag köpte en sak att ha på mig på lördag. HEMLIS!
Åkte på dans sen, vi kom inte in på zenzen så vi fick vara på workout center och allt krångla, så vi fick dansa disco haha. Ingen rolig dans! Sen åkte jag med mamma och handla, köpte två saker till mig och Adam men det blev inte att vi ska sova med varann så... 2 bad 4 him att jag tar allt ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0