FARVÄL

Orkar inte bloggaaaa, funderar på att sluta helt hehe. DET ÄR TRÅKIGT!

Aja, kan väl skriva lite nu bara för skojs skull.. HEHE. Idag är en tråkig dag för vi ska lämna hamsterungarna. snyft. Nu är man så van att ha sex hamstrar där nere som man kan leka med varje dag men imorn har vi bara två kvar! Vi ska alltså behålla en. Plus Roffe då.
Det blir riktigt tråkigt!
Efter det ska jag hem och äta och duscha och så, sen ska jag antagligen hem till Adam och sova, har nästan flyttat dit.(?!) Har sovit där i mer än en vecka nu så mamma och pappa undrar väl om jag fortfarande bor hemma.
Men det är mysigt att sova däääär så jag klagar inte precis. Bara på att jag börjar halv nio imorn så jag inte orkar gå upp.





MINA SMÅ ÄLSKLINGAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore trist om du slutade blogga :( Men man kan ju alltid ta en paus och sedan återkomma när man känner för det. Men sluta inte helt!

2010-09-07 @ 18:52:37
Postat av: Anonym

Sluta inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-08 @ 14:06:24
Postat av: Anonym

Kollar du på Idol?



Jag är "Anonym" som skrev en rätt så taskig kommentar förr om att du sjunger dåligt... Känns hemskt om du tog den på fel sätt och till och med slutar blogga lite efter det! Så menade jag ju inte! Du fick helt enkelt en ärlig och rak kommentar av mig!



Om jag känner dig? (du antydde det i din kommentar om min kommentar): Nej. Eller ja. Vi har träffats. Jag vet vem du är och vi känner till varandra men vi KÄNNER inte varandra. Om du förstår. Jag tror liksom inte du vet vad jag heter men jag tror du känner igen mig. Och vill påpeka att allt jag hört om dig är positivt: inget "skitsnack".



Så fortsätt gärna blogga!

2010-09-11 @ 19:57:43
Postat av: Anonym

"Och vill påpeka att allt jag hört om dig är positivt: inget "skitsnack"."



skrev jag. Det jag försökte säga är att mitt intryck av dig är att du är en snäll och schysst tjej och som sagt så har jag aldrig hört någon annan tycka något annat. Så jag gillar dig fast jag egentligen inte KÄNNER dig :)

2010-09-12 @ 08:30:07
Postat av: stina dahle

haha, okej men då tycker jag du lika gärna kan säga vad du heter. och tro inte jag slutar blogga för att du skrev så för jag bryr mig inte precis va just du tycker. :) bryr mig bara om att du inte vågar säga ditt namn för det tycker jag är sjukt töntigt!

2010-09-12 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0