FRILUFTSLIV!

Ja, igår var en jävligt jobbig dag. Förlåt för alla som hörde mina klagomål hela dagen..heh.
Men det var faktiskt sjukt jobbigt, cykla från Borgis till Ottslättsfors (?), fyfan! Mer än två jävla miiiil. Hur tråkig väg som helst, tur att man körde namnleken hehe.
Men när vi entligen kom fram (måste påpeka att jag var med i gänget som ALDRIG körde fel, host.) så fick vi pastasallad och mackor. Sen slappa alla och tagga inför Borgis mot Polhem (+ vasa då..) brännbollen. Behöver väl inte säga vilka som vann:) min förtjänst tror jag faktiskt..heh....
Sen blev det mer lekar, våran grupp hade burken och självklart skulle någon trycka in mitt smalben i en planka så man knappt kunde gå. Men bäst av allt var Saras vurpa, hahah!
Resten av kvällen var rolig, spelade kort och såååå. Sen sov vi,eller somnade tre och vaknade någon timme senare av Jockes gallskrik om Jonas som skulle spänna sig..? Ok..
Idag cyklade vi hem efter frukosten och det gick faktiskt riktigt snabbt. Men såklart va bussjäveln tvungen att gå sönder, bara för att allt hade gått så bra hela dagen =)
Ikväll blir det baaaara att slappa och kolla film med Adam kanske!

fan nu gjorde ja så det vart översvämning i mitt badrum




kööng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0