I wanna live- Alice Svensson

Herregud vad jag inte uppdaterar ofta men tänker inte på det hehe. Måste fixa ny design och header med, suck.
Har inte skrivit sen i fredags tror jag? Och hela helgen har jag bara slappat och varit med Adam och så. Vi har väl kollat på massa filmer och ätit massa massa godis, mysigt. Men nu har ännu en skolvecka dragit igång.
Inget speciellt har väl hänt förutom att vi har fått reda på att vi har jätte mycket prov typ i fem veckor innan lovet. Börjar vecka 40 och ända tills 44. Okej det var tre veckor hehe. Men iallafall.
Och jag och Jenny har även börjat planera våran födelsedagsfest som förhoppningsvis kommer bli grym. Har skrivit gästlista och alla redan, är runt 50 st bara. Och vi kommer inte släppa in sånna som inte står på listan (om vi inte har glömt någon viktig då). Nog om det, är ju ett tag kvar, måste hitta lokal och allt, mamma får ringa runt och höra lite!
 Idag slutade vi elva, hade bara matte och historia och jag, Pauline och Josefine jobbade faktiskt!!! Nu ligger jag i min säng och är jättesugen på godis eller något.. Måste äta något gott innan jag ska iväg till Helges, Zenzen och Valbo! Sen vill jag sova med Adam.


vill utomlands! BLI BRUN och bada lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0