SLITET

Fyfan va min ork är nere på noll nu, helt sjukt hur trött man kan vara.
Min helg har iallafall varit gryyyym! Överaskade Sanna när hon fyllde år med en överaskningsfest, sjukt kul, och grattis i efterskott älskling!! Efter det åkte jag hem till min lilla sötnos och sov där, mysigt! Dagen efter åkte vi ner på stan, så dom som såg något som liknade ett spöke eller nå så var det antagligen jag som swisha förbi för FYFAN va risig jag var. ALDRIG MER! Haha. Vi åkte hem och sen minns jag inte vad vi gjorde.. Jag åt hemma iallafall sen tog jag ett bad, deet var längesen! Sen ringde Adam så då åkte jag dit efter han hade varit med Nicke och Samuel. Vi kollade lite på tv och jag somnade hela tiden.. Men sen vart jag pigg och vi somnade inte förräns typ tre? Vaknade TIO=!?!?!?! Hur FAN kan man göra det på en söndag?! USCH. DÅ gjorde vi frukost och åt kanske tusen mackor innan vi la oss och kollade på film.
Åkte hem vid tre och duschade och så, sen bar jag iväg till Helges. Och hade världens flum lektion med Amanda, hur kul som helst hahah. PUSS PÅ DIG

Och tillbaka till den ''Anonyme''. Nu säger du att vi har träffats men att jag inte känner igen dig och inte vet vad du heter? Och du får inte tro att jag vill sluta blogga för kommentarerna jag fick, för tror du ärligt att jag ska sluta sjunga för små fjantar som inte vågar säga sitt namn? Haha neru. Så du kan säga vem du är för du ska inte tro att jag blir arg? För jag känner ju tydligen inte dig så du har inte precis nått att förlora haha!


NI E SKÖNA

Kommentarer
Postat av: mathilda

ååh fy fan vad jag saknar dig när jag läser din blogg!! ses snart, älskar dig! <3

2010-09-13 @ 15:42:29
Postat av: Anonym

(från den mystiska Anonyma igen...)



Äsch, nu släpper vi det här med min kommentar och att jag är anonym osv.



PS Bra att du fortsätter blogga! DS

2010-09-13 @ 21:08:35
Postat av: stina dahle

aa precis jag har redan kollat upp vad du heter så de är lugnt :)

2010-09-14 @ 12:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0