Bästa veckan i hela mitt liv!

Nu är jag tyvärr hemma efter den här underbara resan. Allting har gått jättebra, fast när vi kom fram till Atalanya så väntade tydligen 2 timmars bussresa, vilket vi inte var beredda på... Men det gick bra, satt och taggade i bussen som fan! När vi kom fram slängde vi oss i poolen, så kom några skåningar fram till oss och frågade om vi vela komma på förfest. Det tackade vi ju inte nej till ;) Så såg det ut nästan varje kväll, men allt efter veckans gång så förfestade vi med flera. Danskarna, killarna från kopparberg och såklart skåningarna. Vi hade så jävla kul, tågade genom staden ner till bargatan och sjöng nationalsången, och bira bira bira, bärs bärs bärs. Börjar gråta nu när jag tänker på det!
Det är den absolut bästa veckan i mitt liv och jag kan inte tänka mig en bättre resa. Vi har redan planerat Napa nästa sommar med Malin, Sally och Pauline och alla killar från Perle!!!
Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd
Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar
Jag tror du söker efter mer än du ser
Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

Älskar er brudar, vi kunde inte haft det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0