Dag 1- om mig

Stina Dahle heter jaaaaag, och fyller 18 om 105 dagar (12e november). Det är något som irriterar mig jävligt mycket eftersom nästan alla har fyllt 18..Men förrutom att jag irriterar mig på det så gillar jag att träna innebandy, shoppa, vara med kompisar och festa. Som person är jag öppen och glad, men kan ha ett jävla temperament ibland om jag har vaknat på fel sida. Jag älskar mat och kommer in i matperioder ibland när jag kan äta som en häst, om det var intressant. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva.. När jag var liten gick jag på källö, sen högstadiet på källmursskolan och nu ska jag börja 3:an på borgarskolan där jag läser Sam Media. En jävligt seg linje och jag ångrar att jag inte tog något annat, haha.. Jaja nu jag jag skrivit lite om mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0