Kroatien mys!

Det var på ett sätt helt okej att bila! Fick se massa saker och det gick bättre än jag trodde. Men jag kan typ inte sova i bilen så det var lite segt.. Men mys med familjen blev det ju! Har varit i Trogir eller vafan det heter sen i söndags kväll nu. Jätte mysig liten by, vi bor dock några kilometer utanför Trogir så det är väldigt dött här. Men gör det nått när man ska till Alanya sen? Nej..
Just nu sitter jag i våran lägenhet och väntar på att lunchen ska bli klar. Jag och Mathilda låg ute på en varsin madrass i 2,5 timme och pratade, har rätt mycket att snacka om nu när vi inte sets på ett tag! Så nu har jag bränt mig i ansiktet så ska sola ryggen osv resten av dagen. Och mina jävla hörlurar funkar inte!!!!!!! Kul att ligga på stranden utan musik :):):):):)):):) Gissar på att det inte finns affärer här att köpa hörlurar i heller. SKIT!!
Aja nu orkar jag inte skriva mer, lägger ut några bilder. PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0