11 dagar!

Min helg har varit riktigt rolig! I fredags var jag, Othilia, Jacke, Jocke, Hampus, Marcus och André hos Hampus ute i Almänninge. Vi drack lite och myste och badade osv, det var riktigt kul! Sen kom Hampus bror med kompisar och tog över poolen, mindre kul. Menmen, vi sov kvar och åkte hem när vi vaknade. Därefter åkte jag till kusinen Tilly och firade en sen student. God mat och trevligt att träffa släkten.
Sen var jag med Sara och vi myste med bastu osv, söt tjej dendär Sara. Vi ska förresten till Barcelona bestämde vi idag! Så jävla kul, den 22a september lyfter vii ;)
Söndagen var en riktig chilldag.
Imorse väckte mamma mig, segt som fan. Åkte till jobbet och hade lite kul med brudarna, imorn ska våran arbetsplan vara inne..Jävlar ;)
Efter jobber drog jag med Fanny, Joelina och Linda när de bokade sin resa. Åh mys! Fast jag åker ju om 11 dagar i 17 dagar så tror inte jag ska klaga! Sen gick jag, Fanny och Joelina runt och kollade bikinisar osv, jag köpte två linnen.
Igår (19/6) fyllde min fina lillebror 9 år. Jag älskar dig, världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0