Alt for længe har jeg været natteravn

Börjar tagga Rasmus Seebach låtar nu eftersom att jag ska se han på onsdag, kung!! Världens bästa tyyyp!
Idag vaknade jag upp hos Felicia, vi kollade på skräckfilm igår och jag somnade ifrån den så hon fick se slutet själv, vilket var ganska läskigt. Vi kollade på The Ring, och jag vaknade klockan 3 av att min mobil ringde (AAAAAAAAAAH) men kom på att jag hade ställt klockan för att jag skulle se på mtv.. När jag hade stängt av klockan kollade jag i sängen och till min fasa var Felicia borta?? (precis som tjejen i början av the ring..) så låg där och var hur rädd som helst...Väntade skitlänge men sen kom hon tillbaka och hade duschat? Vem normal människa gör det klockan 3 på natten när man sett skräckfilm...
Vi åkte in till Boulongern när vi vaknade och kollade på alla fulla studenter som spelade brännboll. Hur kul som helst ser det ut, men lite för lite spårat? 93orna fixar det nästa år!;) skulle fan inte förvåna mig om dom ställer in brännbollen nu så att inte vi får ha det!!!!
Aja, sen gick jag till skolan och pluggade matte eftersom jag har prov imorn..orkar inte..Så skjutsade Pauline mig in till stan och jag skulle köpa en bh som jag behöver till min skolavslutningsklänning om det var intressant, men allt var stängt såklart. Så fick vänta på bussen i 20 minuter och när jag skulle gå på så funkade inte mitt busskort? Okeeeej kände jag då...Allt har gått så bra! Satte mig och skulle lyssna på musik, men nähä då hade ena pluppen på hörlurarna låssnat, haaaaallelujah!!!! Vilken jävla dag. Ikväll vill jag göra nått mysigt! och INTE plugga matte för jag har tagit sommarlov!
''Jeg flakker rundt,
jeg ved ikke hvor jeg hører til,
hey, endnu en tur i byen,
hva’ fanden skal det føre til.
alt for længe har jeg været natteravn,
så mange smukke mennesker,
i indre København,
ser en silhuet, du forsvinder med det samme,
hvor er du nu, hvor er du nu.
Kærligheden kalder nu i nat, kalder du,
her er for meget larm, kan ikke høre dig, uhuu..

Kærligheden kalder nu i nat, kalder du,
jeg finder dig, jeg ser dig for mig selvom jeg ikk' kender dit navn.
Jeg kalder på dig,
jeg kalder på dig,
ja, jeg kalder på dig,
jeg kalder på dig,
ja, jeg kalder på dig,
jeg kalder på dig,
ja, jeg kalder på dig,
jeg kalder på dig.''





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0