And I wonder if I ever cross you mind, for me it happens all the time

Jag älskar fan Gävle ibland alltså hahah....Dom senaste veckorna har jag hört två rykten om mig som jag inte visste själv? Jag förstååår inte hur folk kan tycka det är kul att komma på massa skit om andra hahahah! Saker jag aldrig sagt eller gjort eller någonsin skulle göra har jag hört att jag har ''gjort'', hahahah de är fan helt sjukt! Lite skrattretande att det är folk som kommer på saker jag har sagt, inget liv verkligen. Meeeen det är ju Gävle vi bor i så är fan inte förvånad eller!
Idag jobbade vi igen och jag och Fanny fick ''tillökning'' i vårat företag av Ida och Carro haha. Asså fyfan vilken jävla flumdag jag har skrattat så jag nästan kissat på mig och ramlat och haft mig. Men lite seriösa har vi också varit, skrivit upp massa ställen vi ska boka in oss på möten hos, typ BIG, de gjorde vi idag. Så börjar rulla igång nu, hoppas det går bra. Sen gick jag, Fanny och Sara till Winn och så skulle jag sjunga nån audition. Åkte dit och när det var min tur hade jag varken valt låt eller värmt upp, så gick åt fanders. Men sjöng dont stop belivin, men skulle ha vald warevick avenue eller vafan den heter. Aja, det var bra för erfarenheten iallafall!
Inatt åkte Jossan, Felllaaan, Jempan och natta till maggeeee... Just nu käkar väl dom middag, förfestar och sen drar ut... Kan inte vänta tills mina resor, ska bli så skönt att lämna Gävle :D
hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0