Dan före dan före resedan

Tjenaaaa... Fyfan vilken varm dag, helt sjukt. Åkte till brämmen med Jenny och Ingaplinga och stekte. Hur hett som helst så fick bada helahela tiden! Men skönt ändå. När jag kom hem kollade jag på ph och käkade lite, sen kom min älskling Plinkaan. Vi myste och snacka lite men hon åkte direkt. Vetinte om jag hinner träffa henne innan jag åker, då får jag panik!!! Men hoppas hon kan smita ifrån jobbet imorn och hälsa på mig. Imorn förövrigt ska jag och Jenny ner på stan. Jag måste köpa massa trosor och sånt skit, ögonbryns penna med. Och så tänkte jag smita in på rosmarins och färga och vaxa ögonbrynen! AJ, men skönt att ha det gjort. Nu ska jag bränna lite filmer, sen gå ner och sova. Man blir ju så slut av solen! Puss
Brämmen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0