Dom kommer fira fredagskvällen med en utgång

Här ligger jag och har det bra. Igår var vi ett roligt gäng tjejer som åkte till Julia Nordgren på middag och förfest och firade henne och Molly! Det var kul, sen drog vi till Simon och sen till Martin. Josefine gick även in i en lyktstolpe hahaha....Roligaste jag sett.
Just nu ligger jag här i sängen och vill åka ner och kolla på gif-huge men det finns verkligen INGEN som vill eller kan eller orkar! Åh jag som så gärna vill se.. Får se om jag tar med mig Lukas och åker ner!
Senare ska jag slinga håret och sen vet jag inte, kanske vara med Felicia och mysa lite! Imorgon är det fyllebrännbollen och den kan man ju inte missa!
vintern kan dra åt skogen nu ska jag ut å sola!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0