JAG DÖR!

Va ju och kollade på min MEGA idol idag, och vad händer?! Han frågar om någon kan låten ''Engel'' och det jag såklart superfanet, så frågar han om jag kan komma upp och sjunga med han?! Åh herregud, så gjorde jag det. Sen kom jag på jag vet ju fan inte hur man uttalar danska eller nått så jag bara chansade.....Men ändå, sjunga med min största idol? Hur många chanser får man att göra det?! VÄRLDENS BÄSTA DAG idagidagidag, UNDERBAR START PÅ SOMMARLOVET!! Så där satt vi och sjöng ''Engel'' och hade det mys..Lägger upp bilder från idag imorn. Orkar inte nu ska försöka sova..!
RASMUS SEEBACH!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Usch, Stina, jag har lite dåligt samvete eller ja, jag tycker det är jobbigt, för jag skrev någon gång för länge sedan en kommentar att jag inte tyckte du sjöng så bra. Det var taskigt, men jag menade egentligen bara att vara ärlig och säga vad jag tyckte. Ungefär som att en kompis säger till om man råkar ha en fläck på tröjan så man kan fixa det på något sätt. Istället för att inte säga något. Det är ibland väldigt, väldigt taskigt att inte vara ärlig och inte säga något. Även om det såklart är så mycket enklare att vara snäll...



Men strunt i det där nu. Hoppas du kan strunta i det så vi kan komma över det och glömma det. Bort bort bort. Att sjunga med Seebach är ju så jla coolt så det finns inte. Till och med jag är imponerad, haha. Typ 11 på en 10gradig skala.



Det jag vill säga är förlåt för det jag skrev, men jag menade inget illa. Och fortsätt sjung och uppträd! Jag gillar ju dig - annars hade jag bara klickat bort och inte skrivit något öht.

2011-06-10 @ 18:00:50
Postat av: Stina

Jag bryr mig inte ett skit :)

2011-06-13 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0