Midsommar osv

Längesen nuuu, men inget speciellt har hänt. Var hos Sara på midsommar med: Pauline, Bella, Sara, Julia, Philip, Mattias, Amanda, Viktor, Marcus, Jocke, Andre, Samuel och Hampus. Tror det var alla? Det var roligt, jag, Andre, Jocke, Marcus och Bella tog en taxi hem till mackan seeeen, så sov alla där. Somnade vid 4, halv 5 så drog jag och Bella runt halv 11. Dagen efter tog jag det lugnt, och sen åkte jag och firade Linnea. Åkte hem tidigt för att vila upp mig inför Jacobs stuga med han, Mange och Sara. Vi grillade osv och åkte ring och så, jätte mys! Spårade ganska jättemycket på kvällen sen för Jacob och Sara, det var kuuuul hahaha.. Aja nu ska jag ut och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0