SÅ JÄVLA ÖVERLYCKLIG!!!

VÄRLDENS BÄSTA DAG, JAG HAR FÅTT G I MATTE B! ÄLSKAR MASOUD JUST NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Känns så jäääävla braa....Så gick vi till Kicki och gav henne paket som tack för hjälpen så fick vi en tårta av henne att fira med ;) Riktigt jävla gott var det! Kicki är världens bästaaaaaaaaa tack så jävla mycket för hjälpen, hade inte klarat det utan dig! :D
Haha fyfan va de märks att jag är glad dåå..Men iallafall idag är det hur jävla varmt som helst, över 30 grader. Jag vaknade upp hos Sara och redan vid 8 var det över 20 grader..Sjukt! Åkte 99an till skolan och gjorde provet, han rättade så fick jag göra om det igen (haha) så rättade han så sa han : god jul, jag godkänner dig även fast jag inte borde. Så fick han en fet kram
Sen gick vi till stan så prova jag massa jävla bh:ar och alla va cp så köpte ingen även fast jag MÅSTE. Så gick till skolan och hade svenska, fick veta att jag ligger och väger mellan g och vg så ska jobba upp de sista nu i trean då jävlar hahah! Käkade tårta efter skolan sen åkte jag hem och nu ligger jag i sängen å myser, för varmt att vara uppe! Ikväll ska jag sova hos Sara igen och sen  imorn ska vi till våran lärare och mysa med klassen! PUSS PÅ SOMMAREN FÖR ATT MAN BLIR SÅ GLAD!
JAG JOSEPHINE OCH PAULINE ÄR BÄST I VÄRLDEN PÅ MATTE B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0