Sommarlov

Äntligen sommarlov, och det märks här. Har inte bloggat sen i onsdags och nu är det redan måndag. Men på skolavslutningen var vi några tjejer från klassen plus jacob då, sen kom Jullan. Alla drog utom jag, Bella, Pauline och Josefine typ vid 11..Då kom Linus, Johan, Adam, Herman och Alexander. Spelade kubb osv, Alex åt ett rått ägg, och Herman drack laxeringsmedel. Bra kväll.
Dagen efter var det studenten, och vi åkte ner och kollade först borgis, sen real och till sist thorens där Jenny tog studenten. Grinade sönder, tänk att min flicka som jag lekt med sedan barnsben har blivit vuxen! Sjukt.
På kvällen firade vi Jenny trots att hon inte var hemma hela tiden, sen åkte jag hem och sov. På lördagen minns jag inte riktigt vad jag gjorde på dagen, men på kvällen åkte jag till Fellan så kom det massa grabbar osv men dom åkte sen. Då kom Filip och Jonte efter, vi rökte pipa och myste! Igår hände inge speciellt, fikade på stan med Sara typ!
Idag gick jag upp tidigt, typ sju. Jag fick skjuts till stan och mötte Fanny, vi gick till Realgymnasiet eftersom vi håller till där med vårat sommarjobb. Idag var det mest övningar och fika (YES!!) sen åt vi på östens med Moa och Petra. Helt okej men blev mätt så snabbt och vårrullarna smakade som det luktar i ett stall. Imorn börjar vi med våran affärsidé och det är att vi ska fixa fester till mellan och högstatiet. (alkoholfritt..). Så hoppas det går bra för oss!
ni är bäst i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0