Stolt&Nykter

Nu så är dagen kommen! Ska kolla på Rasmus Seebach äntligen, och Ulrik. Blir väl nån sväng i karusellerna och tönta oss ;)
Idag vaknade jag hos Sara igen, hade mys igår. Käkade godis och spelade kort hihi, sen somnade vi rätt tidigt också trots att det var varmt. Åkte till Lasse idag vid halv tio och där grillade vi och hade en troll tävling typ. Man var två och två så skulle man göra ett troll. Jag och Sara gjorde Jack Sparrow som troll och vi vann tihi, stort!
Åkte till stan efter och köpte en bh tills imorn äntligen(!!), och kikade runt lite. Imorn är det äntligen skolavslutning och då blir det röjröjröööj!! Även på fredagen dagen efter! Grymt taggad nu. Nej nu ska jag gå upp och göra något och sen dra till Pauline! PUSSSS
min mathilda å jaaaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0