Thats when i look at you

Het daaaaag, solen har legat på as skönt. Men lite för varmt ibland, så fick man inte bada i hemlingby heller..Men jag och Pauline hade mys ändå! Jordgubbar och daimstrut så klarade man sig fint. När jag kom hem var jag tvingad att städa båda mina rum, hur drygt som helst vart på dåligt humör. Men sen fick jag max då blev jag glad. Nu är jag trött och ska snart käka igen, haha tjock. Sen ska jag antingen kolla fotboll eller prova krogen men orkar inte bli nekad, känns som jag kommer bli den när som helst bara för att jag haft tur.
Plus att jag är hur trött som helst så får se vad jag orkar idag!
Idag ringde min sånglärare och sa att jag skulle uppträda på stolt och nykter, jag som redan köpt en biljett hahahah så hade jag kunnat skita i det och fått allt gratis ändå! Skit. Aja hoppas vi får träffa ulrik och seebach backstage hahaha! Men men, har 5 dagar på mig att välja låt och träna....Får lite smått panik har ingen aning om vad jag vill sjunga..Aja kanske inte så intressant att läsa om :)
Nu ska jag dra hare braaaa
Ny bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0