Church Street

Sån jävla sjuk sak har hänt! Jag fick G i spanska!!!!! Alltså när ska saker börja gå dåligt tänkte jag? Jo men det hände ju när jag bara fick G i engelska. SKIT. Aja, G i spanska är fan värt att fira. Plus att jag fick en chans till på matten så att jag kan få G på det med innan sommarlovet så jag slipper jobba upp det i trean! Hoppas jag klarar det, ska plugga röven av mig.
Efter skolan idag åkte jag hem och solade en timme sen tillbaka till stan. Sen hem igen och sen till stan igen, jobbigt? Ja. Men käkade på restaurang med några tjejer från klassen, sjukt mys! Åt hur mycket som helst och planerade våran skolavslutning. Lutar mot en grymt spårad förfest och sen krogen för dom som kan, och dom som inte kan får försöka ändå och hoppas på att de kommer in eller dra på någon fest. Hoppas det blir grymt iallafall!
Just nu ligger jag med vit grej i mitt ansikte och försöker kämpa bort mina finnar som jag får damp på! Så jävla äckligt och fuuult och jag får panik! Solar och allt och håller på men inte fan hjälper det. Nu ska jag hitta något bra jävla skit som tar bort dom direkt..... Kanske måste dra ner på festandet och onyttiga maten haha? Det lär jag göra nu när vi har börjat med nån matkasse så man får mat för en vecka och recept på hur man ska laga det. Suck, bara nyttig mat..
Och en tiiilll sak som hände idag var att pappa fick jobberbjudande på nya zeeland!!! Tackade dock nej, vilket kanske var bra? Måste gå ut trean först innan jag flyttar utomlands kände jag..Och skulle inte klara av att flytta ifrån alla!
Nej nu vart det en hel bibel kände jag, ska ta och sova lite så man orkar sola imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0