Du måste rota i väskan efter mod

Hej!
Igår blev det ingen uppdatering för hade fullt upp, och när jag kom hem orkade jag inte. Har upptäckt att det inte går att blogga från mobilen med. Fan.
Aja, igår var friluftslivsgruppen hos Tore och hade avslutning med brännboll, grillning och nått möte. Det var mysigt! Sen när jag kom hem kollade jag lite hockey sen la jag mig i sängen och kollade OC som alla andra kvällar haha..
Idag är jag ledig! Och håller på att tagga inför kvällen, vi ska festa i guess. Blir säkert mys!
Snart kommer mamma hem med massa god kina mat, förrätt och allt.. Mmmmmm!!
söta
jag och sara skrev allas namn på skivorna...jobbigt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du börjat blogga igen! Jag klickade hit via ett bokmärke och tänkte typ "ja men hon bloggar inte längre". Men så bloggar du! Kul!

2011-05-15 @ 03:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0