Ett liv utan en mobil

Jag är så jävla förbannad just nu. Min mobil har precis dött, inatt rättare sagt. Är såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär less på livet just nu, det går inte att leva 10 minuter utan en mobil. SKIT
Och eftersom jag inte har en mobil just nu så kan jag inte lägga upp bilder från igår heller, då vi var hos min mormor och morfar. Det var jag, Jenny, Jocke, Marcus, André och Hampus. Lite senare kom Natalie och Felicia. Vi hade det roligt osv (tills mobilen paja). Lägger in andra bilder istället
Förra gången vi var hos mormor och morfar


mackansarastinkan


Såhär ser det ut om man kommer en lördagkväll till Marcus.......


sista april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0