I guess carma comes back around

Dyster dag i Gävle, det spöregnar. Men jag är glad ändå!! Vaknade upp brevid Felicia idag och vi fortsatte kolla på en film som vi aldrig avslutade igår och den var riktigt bra. Jag gick och solade typ halv tolv till tolv sen åkte jag hem! Käkade mat och ställde mig på en sån här springmaskin som vi har här hemma. Jag klarade 7 minuter sen höll jag på att dö för har sån träningsvärk sen i tisdags+ igår..
Ikväll ska jag till Felicia och käka och sen vidare till Natta på förfest. Dock vet jag inte om vi ska festa efter eller bara ta det lugnt, jag ska ju upp i tid imorgon eftersom jag, Pauline och Bella ska åka till Södertälje, förhoppningsvis.
Nu tänker jag kolla på film eller sova!! Jag är helt slut. Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0