I just wanna make you sweat

Min helg blev inte som jag hade tänkt mig alls. I fredags skulle jag ta det lugnt eftersom jag skulle till Södertälje idag. Jag var hos Natta sen kom jag in på Goya så det blev inte lugnt...Men det var hur kul som helst iallafall! Kom hem till mig klockan fyra efter en hemsk cykeltur då min kedja hoppade av så jag fick dumpa cykeln. Vaknade halv 9 och skulle till Södertälje men det blev inställd pågrund av blåst. SKIT. Så jag, Pauline, Bella, Sara och Josefine åkte till Valbo och kollade runt, fikade även en räkmacka och en chokladgrej. Mätt. Sen bestämde vi oss för att kolla på matchen på stan. Där fick jag vara tills tio eftersom jag inte har åldern inne. BLIR SÅ LESS varför ska just jag fylla i november?!
Då drog vi och käkade en räkpizza haha, den smakade som turksvett luktar, åt helvete alltså. Nu är jag trött och less på allt eftersom jag inte sovit något så det ska jag göra nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0