Jag vet hur du ser ut i inga kläder

Oj oj oj, det går inte så bra med bloggandet. Har fullt upp med skolan, och jag pluggar faktiskt. Har haft mattenationella och svenska prov i veckan, och imorgon ska jag även har kost och träningslära prov. Sen är jag fri! Men på måndag väntas ännu mer matte, orkar verkligen inte..
Veckorna flyger verkligen fram och nu börjar slutet på maj! Det är helt sjukt, snart är det sommarlov och jag har klarat av tvåan (knappt). I helgen ska jag och Sara festa, nästa helg ska jag, Bella och Pauline åka till Stockholm där Pauline ska hoppa fallskärm (18års present från mig och Bella), och helgen därpå är det förmodligen en 18års fest! SEN HAR VI SOMMARLOV!
Och sommaren kommer bli så jävla kung kan jag säga. Kroatien med familjen plus Mathilda m. familj, och även Alanya med Sanna, Malin och Pauline. Är så jävla taggad så det finns inte.. Orkar inte vänta!:)
Jag borde plugga, och sen borde jag sova. Men är så frestad på att hälla upp en skål med chips och kolla på en film som heter Milf. Men måste upp i tid imorn eftersom jag och Pauline ska på skolkonferans med lärarna? Fattar nada, och varför väljer man oss av alla? Kan ju vara deras sämsta val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0