New start

Jag har absolut ingenting vettigt att skriva nu heller, men känner att jag kanske vill börja blogga igen. Så himla mycket som har förändrats sedan jag bloggade senast. Jag har varit i Spanien, i Frankrike och det har hänt massa andra saker. Jag har börjat umgås med nya kompisar på helgerna och har riktigt kul hela tiden och det känns så jävla bra!
Något som känns mindre bra är väl skolan haha.. Jag skrev tidigare i bloggen att jag verkligen skulle börja ta det med seriöst, men har jag gjort det? Nej.. Ämnena som är värst är väl matten och spanskan där jag riskerar ig..Och det känns väl aldrig bra antar jag! Men tänker inte skriva mer om skolan, jag blir bara deprimerad!
Så därför tänkte jag lägga upp massa bilder från roliga tillfällen så jag får massa annat att tänka på!!
Jag och Sara i Frankrike där vi var med friluftslivs-gruppen!
Marcus, Jocke och Samuel på Dansken när vi ''låg och sov''.


Jag och Lukas! Hade sånt här väder hela veckan.


Jocke


Hängde på en gubb-bar


Liften


Vi gör dansken
Mat i backen för tusenlappar





Min finaste fyllde 18 år när vi kom hem från Frankrike


Juste, jag tatuerade mig innan Frankrike


Myskväll i valbo


Josefine har även fyllt 18, och här är en bild från Natalies 18års-fest.

Sådär, det var väl några roliga bilder. Vill även nämna att jag, Pauline, Sanna och Malin har bokat en resa till Alanya i början av augusti! Kommer bli så jävla grymt.
Nu ska jag och Johanna cykla till Ica sen ska jag absolut inte plugga för det orkar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0