Not ready to back down

Othilia har fixat min blogg nu, det var på tiden eftersom jag har haft den förra i mer än 1,5 år typ haha!
Men har inte skrivit på någon dag nu. Men i fredags var jag, Pauline, Natalie och Josefine Jansson och fikade på Java. Satt där i någon timme och snackade massa. Sen drog jag och Pauline hem till mig och mös lite innan hon åkte iväg. I lördags åkte jag och Pauline hem till Bella för att fira henne. Sen kom Sara och Natalie med! Vi hade roligt men jag och Saris drog lite tidigare än de andra och vi åkte iväg på ett nytt födelsedagsfirande, i Överhärde. Det var kul där med! Fast bussen hem var 20 minuter sen och busschauffören var totaldum i huvet.
Igår sov jag tills halv två ungefär och sen åkte jag och mamma till valbo. Där fick jag ett par byxor och ett mobil skal. Jag gick även och delade ut massa lappar om sommarjobb till olika affärer, skulle bli så glad om någon nappade!
Världens mest häftigaste grej har hänt. Jag har klarat nationella provet i matte b? Det är helt sjukt och blev hur glad som helst. Får dock ig i slutbetyg som jag måste jobba upp i trean. Det suger. Men det är ju bara en rest jag behöver göra så det tror jag att jag fixar.. Måste påpeka hur skön vecka jag har:
TISDAG: Sjukanmäla mig för har bara 2 ruttna lektioner
ONSDAG: Historia sen Gröna Lund med klassen!
TORSDAG: TV- sändning (live..) jag, Pauline och Sara är programledare, det kan man ju undra hur det ska gå..
FREDAG: LEDIG
8 skoldagar tills sommarlov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0