Sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem

Som jag sa igår tog jag ledigt idag. Kände att det var två riktigt onödiga lektioner så tog hellre en sovmorgon! Måste även skriva klart min uppsats om Oäkta barn eftersom min senila lärare som är 65 år har tappat bort det som jag lämnade in för tre månader sen...
Låg nyss och solade lite men den gick i moln och det är så himla blåsigt så kunde inte ligga kvar, men ska snart ut igen och se om solen kikar fram. Känner mig rastlös och vill göra något men vet inte vad, så jävla drygt! Får väl spela Wordcollapse, världens mest beroendeframkallande spel... Ikväll har vi muskelpass med laget, hur skönt som helst ska det bli, har ätit och druckit för onyttigt i helgen...

En härlig dag när jag och Pauline träffade en liten mopsvalp vid namn Billy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0