So many boys in here, where do I begin?

Gick upp en och en halv timme för tidigt idag, vad håller jag på med? Har legat i sängen i en timme nu och väntat på Pauline som kommer halv tio...
Men man ska väl inte klaga, det finns de som har det sämre! Nu ska jag till skolan och göra klart absolut sista arbetet (tror jag?) och sen drar hela SPM till Gröna Lund eftersom vi tydligen vann någon rolig tävling. Kommer åka karuseller och ''mingla'' med dom som skriver typ Aftonbladet osv? Fattar nada men det låter väl roligt!
Har fått världens träningsvärk från igår... Det var mycket jobbigare än förra veckan, så jävla ont i hela kroppen! Men känns bra efter man har pinat sig igenom en timmes pass.
Nu ska jag gå upp och förbereda min överaskning till Pauline (Muffins-frukost...) och om jag känner henne rätt, vilket jag gör, så kommer hon älska det!!

SKOLAVSLUTNING: 15 dagar
ALANYA: 74 dagar
JAG 18 ÅR: 171 dagar....
Världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0