Tidsfördriv

Fem frågor om förhållanden
är du singel? -
Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Vet inte
kärlek eller sex? - Beror väl på
är du kär i någon? - Nej
finns det någon för dig just nu? – Nepp

Frågor om dig själv
när fyller du år? – 12 november..
vad har du på dig just nu? – Morgonrock haha
vad är du bra på? – Äta
vem älskar du mest på denna jorden? – Familjen och närmaste kompisarna
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Olika

Frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? – Pauline och Sara
vem är den roligaste av dina vänner? – Alla är roliga!
vem är snyggast av dina vänner? – ALLA
vem är mest partyprisse? – Goya-Jacob

KÄRLEK
är du kär just nu? -
Nej har jag sagt
har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Japp
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - Kan vara olika
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Skulle aldrig vara det
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? – Ja
Är du romantisk? – Det kan jag inte påstå
Är du svårflörtad ? - Beror på hur jag känner för den personen haha
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Japp
har du nångång slagit någon du tyckt om? – Haha ja
har du lekt med någons känslor? – vetinte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel
Är du en bra pojk/flickvän – Det tror jag väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0