kul va

Någon som
någon som förstår dig: sara&pauline
någon som du saknar: mathilda!
något som du längtar efter: alanya!!
någon som du hatar: onödigt att hata

Vem
vem kramade dig senast: pauline tror jag? eller jag vet inte faktiskt
vem pussade dig senast: hemlighet
vem ringde dig senast: mamma
vem ringde du senast: pauline
vem sov du bredvid senast? hemlis
vem var hemma hos dig senast: josefine och jenny
vem var du hemma hos senast: jenny

Har du
har du några kärleksproblem: nej:)
har du ätit något idag: ja men hur mycket som helst
har du pratat med någon idag: haha ja
har du gråtit idag: nej onödigt
har du skrattat idag: ja som vanligt det

Jag
är singel: jaa
saknar någon just nu: ja mathilda
är rädd för att bli övergiven: varför skulle man bli det ;)
svär ofta: som fan
sjunger i duschen: ja
är en morgonperson: nej!!!!!
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: om någon bad mig så
är kär i kärleken: hur går de till
skrattar åt mina egna skämt: haha jaa
vill ha barn: aa kanske om dom inte skriker
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: kanske

Har du
glasögon/linser: nej
piercingar: ja
syskon: japp
pojk/flickvän: nej
jobb: nej tyvärr
för många vänner:nnej
rymt hemifrån: jaja
färgat håret: ja
bra självförtroende: nej
varit kär: ja
gjort något olagligt: de har alla;)
somnat i skolan: kan ha hänt
brutit ett ben: japp
tappat bort mig i min hemstad: ja
sett en fallande stjärna och önskat mig något: ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
smugit ut utan lov: ja
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja tyvärr
en hemlighet som ingen vet: nej
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: ja
somnat gråtande: längesen det.

Brukar du
titta dej själv i spegeln: hela dagarna alla dagarna
ha ångest: ibland;)
drömma mardrömmar: nej
klä dig i svart: jao
hata folk: nejdå
lita på folk: litar på dom jag känner 

Sista personen som
sov i din säng: hemlis
fick dig att gråta: jag själv hahaha
du delade en dricka med: jennstah
skrek på dig: vetinte
du fick sms från: vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0